Текст песни Hinder – Use Me

Use Me текст песни
Hinder


Alright now
From the top
Wow hey!

She wouldn't spit on me if I was on fire
She said she loves me but I know she's a liar
The sex is good but she's got no desire
That's alright, she's taking me home tonight!

She's kinda cool but yet she's hot on the outside
I'm still kinda messy and
I'm still kinda tongue-tied
I hate to say it but she bring out my sick side
That's alright, she's taking me home tonight!

She's got a whole lot of love (anyway you wanna)
But it's never enough (finish what you started)
Send me to heaven above (there before you know it)
Well I'll be a fool in fire,
She's gonna use me and I like it, yeah yeah

I'll bet she's wondering if I'm worth her while,
She's judge and jury,
And she's got me on trial
But I ain't sweating cause
I'm first on the speed dial
Yeah that's right, she's taking me home tonight!

She always leaves and makes me feel kinda sleazy
It's kinda cool because she already pleased me
I know what it is, just thinking this is too easy
Yeah that's right, she's taking me home tonight!

She's got a whole lot of love (anyway you wanna)
But it's never enough (finish what you started)
Send me to heaven above (there before you know it)
But I'll be a fool in fire,
She's got a whole lot of love (anyway you need it)
But a fool out of love (now she said she's leaving)
Leavin me in the dust (that's OK we're leaving)
But I'll be a fool in fire
She's gonna use me and I like it (like it)
She's gonna use me and I like it!
Yeah Yeah

She's got a whole lot of love (anyway you want it)
But it's never enough (finish what you've started)
Send me to heaven above (there before you know it)
We'll I'll be a fool in fire
She's got a whole lot of love (anyway you need it)
But a fool outta love (now she said she's leaving)
Leavin me in the dust (that's OK we're leaving)
But I'll be a fool in fire
And I just cannot deny it
Because she'll use me and I like it

Hinder – тексты других песен

Hinder – клипы онлайн